Хранителните добавки, грижещи се за сърцето

Сърцето е един от най-важните органи в човешкото тяло и е добре да го пазим възможно най-добре.

Всички знаем, че сърцето е един от най-важните органи в нашите тела, ако не и най-важният. За съжаление обаче, твърде много хора страдат от един или няколко вида сърдечно-съдови заболявания. Само ще упоменем, че например в САЩ, според официална статистика, с подобни проблеми са се сблъскали един на трима души. Стряскащо, нали?

Поемайки подобен тип информация, няма как да не се запитаме – какво можем да направим, за да се предпазим самите ние от същата съдба? Е, има какво да сторим, дори и като превантивна мярка на сърдечно-съдовите заболявания.

Голяма част от експертите препоръчват да посягаме към подходящи за целта хранителни вещества, консумирайки разнообразна храна и внимавайки да не прекаляваме с количествата. Следните добавки и хранителни вещества имат доказано добро въздействие на сърцето и неговата безспирна работа.

Омега 3 мастни киселини

Доказано е, че Омега 3 мастни киселини имат защитно действие, що се отнася до работата на сърцето. Те се препоръчват на хора, предразположени към сърдечни заболявания или вече имащи такива. Те спомагат за понижаване на кръвното налягане и риска от аритмия, като освен това предотвратяват и наслояването на плака по кръвоносните съдове.

Фибри

Приемът на фибри е силно препоръчителен не само при сърдечни проблеми, но и по принцип. Специално тук обаче са полезни, тъй като поддържат кръвното ни налягане в норма. Могат да се приемат както от храната, така и на таблетки или на прах.

Антиоксиданти

Включващи витамини А и С, антиоксидантите доказано подобряват възстановяването ни след получен инфаркт. Но разбира се, дано никога не ви се налага да ги ползвате по такова предазначение.

Магнезий

Магнезият е минерал, който може да ви помогне да възвърнете правилната функция на кръвоносните съдове. Ако имате сърдечни проблеми, магнезият също така може да ви помогне да тренирате по-продължително и да подпомогнете възстановяването си.

Натрий

Приемането на умерено количество от този минерал може да ви помогне за по-успешно предаване на електрически импулси в сърцето, регулиращи вашия пулс. А това е наистина важно.

Чесън

Чесънът е истинско природно чудо и има купища позитиви за вас, сред които и такива при повишено кръвно налягане. Това е добавка, която лесно можете да добавите към вашата диета и то без да ви струва особено много от бюджета ви.

Коензим Q10

Продължиелно проучване в Австралия е доказало, че приемът на Коензим Q10 може до голяма степен да намали систолното и диастолно налягане в тялото ви.

Тиамин (Витамин B1)

Тиаминът също е с важна функция за вашата сърдечна система, тъй като помага на превръщането на въглехидратите в енергия и осигуряването на правилна функция на мускулите и нервната система. Ако страдате от недостиг на Тиамин, това може да доведе дори до спиране на сърцето поради претовареност.

Витамин Е

Проучване на Кеймбридж Юнивърсити доказва, че приемът на Витамин Е е понижил с цели 47% риска от фатален сърдечен удар при изследваните. А това си е наистина сериозна цифра.ь

Екип iSports.bg

Екип iSports.bg

Спортът е здраве, страст и начин на живот. Спортът е това, което ни мотивира да бъдем по-добри, да гоним успехи и да не се отказваме. Ще ви запознаваме с най-добрите в бранша. И ще взимаме пример от всички тях. Ние сме iSports.

Leave a Response