От Джакс Телър до Крал Артур: тренировката на Чарли Хънам

Чарли Хънам изигра Крал Артур в новия филм на Гай Ричи, но как британецът поддържа перфектната си физика?

Ако сте почитатели на сериала „Синовете на анархията“, то със сигурност британският актьор Чарли Хънам ви е добре познат от ролята на Джакс Телър. Истинска мейнстрийм популярност обаче Хънам придоби с ролята си на Крал Артур в новия филм на Гай Ричи. Лентата вече се радва на положителни отзиви, а в нея му партнират още имена като Джъд Лоу, Ерик Бана и Кейти Макграт.

36-годишният актьор поддържа безупречна физическа форма, разчитайки на интензивен тренировъчен режим и подходяща диета. Любопитното е, че ставайки дума за тренировките, Хънам разчита на учудващо семпла програма. Програма, изключваща всякакъв вид комплексни упражнения или комбинации от такива. Напротив, спокойно бихте могли да изпълните цялата програма на Чарли Хънам и в домашни условия, стига да си монтирате лост за набирания.

Както обаче добре знаем, желаните резултати биха били невъзможни без подходящ начин на хранене. Тук британецът споделя, че силно разчита на приема на адекватно количество белтъчини.

„Протеинът ми помага да изграждам и поддържам мускулната си маса“, посочва Хънам. Попитан какви храни избягва, актьорът споделя: „Всичко, което е имало твърде голям допир с човешка храна.“ Или иначе казано – преработени храни.

А тренировките?

Вероятно ще се учудите, колко семпло и лесно е всичко при новия Крал Артур. Ето какво споделя той за своята опростена, но за сметка на това – ефективна програма:

“Отивам в залата и правя 75 набирания, 75 кофички, 150 клякания, 150 лицеви опори и 20 минути работа за корема. И съм готов. Отнема час и се омитам. Потя се през цялото време.”

Попитан какво прави за коремните мускули, той отвръща:

„Правя коремни преси и повдигане на краката. Вероятно имам около 20 различни упражнения, които сменям. Работя за плочките три или четири пъти на седмица.”

Британецът споделя, че тренировките му носят много повече ментални дивиденти, отколкото физически такива.

„Тренирам повече за психически, отколкото за физически ползи. Настроението ми се помрачава, когато не спазвам режима си. Тренировките ми позволяват да се чувствам здрав и енергичен.”

 

Или ако трябва да обобщим, тренировъчната програма на Чарли Хънам изглежда по подобен начин:

Брой тренировки на седмица: между 3 и 6

Упражнения:

  • 75 набирания
  • 150 клякания
  • 150 лицеви опори
  • 20 минута работа за ядро и коремни мускули

Определено се чувстваме изненадани от това, колко семпло тренира Чарли Хънам. Но по всичко изглежда, че за него тази рутина е достатъчно ефективна.

Ако сте решили да пробвате нещо подобно, не забравяйте и храненето. Тук Чарли дава повече от добър съвет – яжте добра и приготвена от вас храна, избягвайте максимално преработената такава.

Пожелаваме ви успех!

Константин Симидчийски

Константин Симидчийски

Константин е роден и живее в София, макар и тя често да го вбесява до крайност. Пада си по тривиални неща като музика, кино, литература, спорт, видео игри и всичко останало, което може да запълни свободното му време по един смислен начин. Обича и котки, дори и когато те не го обичат.

Leave a Response